August 26, 2010

Breakfast At Flaming Steambot Sunway.

Assalamualaikum. Salam Ramadhan.

          Eh, Eh. Dekat title tu, breakfast bukan sarapan pagi okeh. Aku puasa taw tak!! Tu bermaksod berbuka lah. Saja nak try test cuba makan dekat Flaming Steambot


Murah je weh. Mampu lah kan orang kata. RM23.90 nett. Kami makan 3 orang. Aku, Si dia, dan rakan baik si dia. Hihih. Pecah perot dowh. Semua lah aku nak makan. Siput2, kerang-merang, lala-mala, sotong-motong, and nugget hot dog la hape la. Yang paling best dye ade choc fondueeee. Kau bules amek biscuit stick secara banyak dan makan puas sambel celop di dalam coklat panas yang telah mereka sediakan. Fuuyooohhh. Layan gila ah. 


Aku terai-merai eskrem strawberi vanilla, keladi, dan jagung. Air kau tak payah cakap la. Aku kan suka minum air. Hahaha. Dekat aku je ade 5 gelas, and setiap gelas penah refill understand??!!! Huh. Banyak minom perot kembong. Oke lah. Penat bebel. Mari layan gambar. =p.

Di antara makanan2 yang diambil. ni baru 1 meja, tidak kira lagi meja sebelah.


-_-


Biscuit stick cicah choc fondue. Amek siket. Tak nak membazir lah konon kan!


Heheh. First time jumpa yang ini. Oh, Yang gulung hitan macam sushi tu sedap gila dowh!




Goreng2. Biase aje ni. Mane2 pun ade.


Jemput Datang Selagi Stok Meja Masih Ada.


Oke. Ni beg raya. HahahahAha. Tak perlu kot letak cni. Saje je nak tayang. =p.

AMARAN : SESIAPA BERMINAT NAK TERAI MERAI DI SINI, SILA TELEFON DAHULU PIHAK FLAMING STEAMBOAT UNTUK MENEMPA MEJA ANDA. KALAU KAU BERANI PERGI WALK-IN, PERGI LAH. AKU TIDAK BERJANJI ADA MEJA KOSONG DI WAKTU2 BUKA PUASA INI. OKE. :).     


No comments:

Post a Comment