August 16, 2010

Kek Hari Lahir Untuk Cinta.

Sesungguhnya, apa-apa hal pon, aku memang kureng membeli untuk si dia. Entahla, aku rasa baek buat sendiri kot. Oh, cuma cupcake birthday dia last year je aku beli. Hihih. Tahun ni aku buat coklat butter cake. Topping coklat Hershey's. 






Hmmm... Yang sedihnya, aku tersalah beli topping coklat. Aku g beli yang baking choc unsweetened. Memang pahit la ceritanya yob... Ades. puas la aku meltkan gaul dengan icing sugar. Akhirnya, jadi jugak. Tapi memang kelat pahit hitam coklat legam. Huhuhuh. 




Oke. Jadi cinta pon sampai di halaman rumah aku. Ceh... dia dah nmpk ade kotak kek. Suka lah tu. Sampai rumah dia, teros serbu dapor, buka kotak kek, and makan. nyum. nyum..


* Maaf. Hiasan Kek Amatlah Buruk. =/. *

Oke. Dia memang suka whipped cream dalam tin yang goncang kuat-kuat lepas tu picit dalam mulut sampai penuh then telan. Hahahahahaha. Sedap. Ni dia sembur habis atas kek. Hamek kau.




Oke. Jom tiup lilin dan makan. 






A M A R A N : Sila Jangan Sesekali Marahkan Saya Jika Entri Ini Membuatkan Anda Terliur. Sila Buat Kek Anda Sendiri. :).

No comments:

Post a Comment